>

Friday, March 23, 2012

shittt la hari ni..
td ada sorg customer nak buat return-exchange handbag,,
dia nak tukar handbag benedetti polo creations kpd handbag forest timber..
so aku la yg kena bawak dia pergi ke customer service at 1st floor..
sampai kat sana aja berlaku salah phm antara aku dgn k.nabila(mom's supervisor)..
bag polo yg customer tu nak tukar lg mahal (rm99.95) dpd bag f.timber yg dia nak (rm98.97)..
jadi dia mesti tambah lagi brg sebab duit dia tak akan dipulangkan,,
then tadi k.nabila mrh2 aku,,ckp aku tak tau mcm mana procedure return-exchange,,
padahal aku tahu n aku dah explain dah pon pd customer tu..
dan dia pon dah tambah brg yg dia nak,,cuma k.nabila aja tak tahu..
pastu customer tu sendiri bgtau pd k.nabila yg dia dah tambah brg..
huhhh,,bengang aku dibuatnye..
lps tu k.nabila terus tanya aku apa POST SALE SEVICE..
perghhhhh,,lg lah bertambah bengang aku..
pstu aku jwb la apa yg aq mampu,,fuhhh,,nasib baik dia tak mrh lagi..dia dah cool time tu..
dia pesan kat aku,,lps ni kne igt dan hafal POST SALE SERVICE tu..
nnt klw dia jumpa aku,,dia nak soal aku lagi..
dia kata aku dah kerja hampir EMPAT bulan dan aku mesti tahu semua berkaitan PARKSON..
hmmmm,,aku hanya mampu ckp,,'mintak maaf kak,,permanent sy tak bgtau semua tu..'
zzzzzzzZZZZzzzzzz....!!!!!!! =,=''

No comments:

Post a Comment