>

Sunday, May 27, 2012

the M.E.M.O.R.Y




hari ni aku jadi pengapit utk wedding akak fauzi di Port Dickson..
mcm unreal aja semua ni..
mula2 sampai kat umah fauzi dlm kol 11.30 pg..
as usual aku ni pemalu org nye,so dia dah tggu aku awal2 kat luar rumah dia..
masuk2 je salam mak n akak fauzi..
huhu..ya Allah..mmg malu sgt3x masa tu..
rasa mcm nak tanam2 aje muka ni.. ;'(

then,dlm kol 12 lbeh,aku naik kereta mak cik fauzi
bersama-sama pengantin..
okay,dlm kereta aku senyap je..aku akan bercakap apabila ditanya jerk..
mmg terasa amat2 asing..
rasa mcm lama sgt perjalanan ke PD..
and finally sampai jgk di rumah pengantin lelaki..
aku sgt teruja tgk kereta pengantin.. ^_^

dlm kereta pengantin tu aku dok kat sebelah driver..
sampai je kat depan dewan tempat majlis dilangsungkan,,
tup2,,zzuppppp..ramai nya cameraman !
mula2 gambar pengantin di snap kemudian tiba gambar pengapit pulak..
zzz.. O.o haha..naik segan pulak aku..
yela..aku ni bkn sedara dia ke ape..
xde pertalian darah langsung..

then masuk dlm dewan..zzzz..OMG !
teruja sgt sbb ada flower girls yg baling2 bunga..
ade jugak balloon bubbles..
tp ada benda yg paling aku rimas..
mkn kat meja pengantin..perghh..
sgt3x rimas..aku rasa aku mkn td pon sbb terpaksa..



< me and fauzi >







No comments:

Post a Comment